Ostoskorini 0

Usein kysytyt kysymykset

Tästä osiosta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin, jotka koskevat verkkoapteekkiamme, toimitus- ja maksuehtoja sekä myymiämme lääkkeitä.

Jos sinulla on vielä kysymyksiä tämän artikkelin lukemisen jälkeen tai haluat lisätietoja tuotteistamme, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme.

Usein kysytyt kysymykset:

Miten voin tehdä tilauksen?

Kun olet valinnut tuotteen, sinut ohjataan ostoskoriin. Klikkaa sitten "Siirry kassalle" ja sinut ohjataan SSL-suojatulle tilauslomakkeelle. Anna tietosi, sähköpostiosoitteesi ja toimitusosoitteesi. Viimeisessä vaiheessa valitse toimitus- ja maksutapa ja klikkaa "Täydellinen tilaus". Tämän jälkeen asiakaspalvelumme käsittelee tilauksen.

Mitä tapahtuu, kun olen tehnyt tilauksen?

Tilaus käsitellään. Kun maksu on vastaanotettu, tilauksesi kerätään ja lähetetään mahdollisimman pian.

Saat kaksi sähköpostiviestiä tilauksestasi:

  • Tilausvahvistus;
  • Vahvistus maksun vastaanottamisesta.

Mitkä maksutavat hyväksytään?

Voit maksaa tilauksesi MasterCardilla, Visalla, American Expressillä ja pankkisiirrolla tilaussivulla olevien tietojen mukaan. Huomaa, että pankkisiirrolla maksun käsittely kestää noin 3 päivää.

Mitkä ovat toimituskustannukset ja -ehdot?

Kun tilauksesi on vahvistettu, se lähetetään mahdollisimman pian. Toimitusaika riippuu sijainnistasi ja maksun vahvistuspäivästä. Valitsemastasi toimitustavasta riippuen pyrimme toimittamaan tilauksesi suoraan kotiovellesi 4-13 työpäivän kuluessa.

Emme käsittele tilauksia viikonloppuisin. Jos tilaus tehdään perjantaina klo 15:00 jälkeen, apteekki käsittelee sen maanantaina.

Mikä on turvallisuus- ja tietosuojapolitiikkanne?

Henkilötietojesi suojaaminen on ensisijainen tavoitteemme. Verkkotilauslomakkeemme käyttää uusinta ja turvallisinta 256-bittistä SSL-salausta (Secure Sockets Layer). Kaikki henkilö- ja luottokorttitiedot siirretään luottamuksellisesti kumppanipankkiimme. Järjestelmämme suojaa myös luottokorttipetoksilta. Luottokorttipetoksia käyttävistä henkilöistä ilmoitetaan välittömästi asianomaisille viranomaisille.

Mitkä ovat sähköpostien lähettämistä koskevat säännöt?

Usein käy niin, että asiakkaat eivät saa vahvistusta tai uutiskirjettä sähköpostitse. Tämä johtuu yleensä siitä, että sähköposti on estetty. Tässä on kaksi vaihtoehtoista ratkaisua tähän ongelmaan.

1. Tarkista roskapostikansiosi. Jos löydät sieltä sähköposteja, siirrä ne saapuneisiin sähköposteihin.

2. Jos sinulla on toinen sähköpostiosoite, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lisätä toisen sähköpostiosoitteesi yhteystietoluetteloon.

Mitä voin odottaa verkkokonsultaatiolta?

Asiantuntijoidemme neuvot eivät korvaa lääkärikäyntiä. Asiakaspalvelu voi kuitenkin kertoa sinulle verkkoapteekkimme lääkevalikoimasta. Lisäksi voit keskustella tilausprosessista ja muista ostoasi koskevista kysymyksistä milloin tahansa.

Mitä eroa on alkuperäis- ja rinnakkaislääkkeiden välillä?

Toisin kuin alkuperäislääkkeiden valmistajilla, geneeristen lääkkeiden valmistajilla on paljon alhaisemmat kehittämis-, testaus- ja mainontakustannukset. Kun alkuperäislääkkeen patentti päättyy, muut yritykset voivat valmistaa näitä lääkkeitä edullisesti, koska ne saavat käyttää lääkkeen kemiallista kaavaa. Tuloksena on korkealaatuinen tuote edulliseen hintaan!

Mikä on geneeristen lääkkeiden laatu?

Niitä pidetään "terapeuttisesti vastaavina" kuin alkuperäistä lääkettä. Geneeriset lääkkeet sisältävät saman määrän kemiallisia aineita ja vaikuttavat aineet imeytyvät verenkiertoon samalla nopeudella. Lääkkeen geneerinen versio voi joskus olla väriltään tai muodoltaan erilainen kuin alkuperäinen lääke. Nämä erot eivät vaikuta lääkkeen ominaisuuksiin, ja ne ovat vain kaupallisia tai patenttitarkoituksia varten.

Miksi rinnakkaisvalmisteet ovat halvempia kuin alkuperäislääkkeet?

Ne ovat halvempia patenttijärjestelmän vuoksi. Useimmat lääkkeet on suojattu valtion patentilla enintään 20 vuodeksi. Tänä aikana muut yritykset eivät saa levittää lääkettä, vaan sitä voidaan myydä vain sen kehittäneelle yritykselle kehityskustannusten kattamiseksi. Kun patentin voimassaolo päättyy, lääkeyritys voi hakea FDA:lta lupaa markkinoida lääkkeen geneeristä versiota. Koska investointikustannuksia ei ole, muut yrittäjät voivat tarjota lääkettä 50-80 prosenttia alkuperäistä lääkettä halvemmalla.

Voinko palauttaa lääkkeeni teille?

Ei, et voi. Meillä ei ole lain mukaan lupaa ottaa vastaan reseptilääkkeiden palautuksia. Jos lähetys on vahingoittunut tai sitä ei ole toimitettu lainkaan, palautamme sen omalla kustannuksellamme.

Miten voin saada ilmaisen bonuksen?

Kun tilaat lääkkeitä verkkoapteekistamme, saat aina ilmaiset pillerit. Mitä suurempi paketti, sitä enemmän apteekkimme tarjoaa sinulle. Käy meillä usein ja osta lääkkeesi parhaaseen hintaan!

Apteekki Netistä käyttää evästeitä

Hyväksymällä evästeet saat parhaan mahdollisen verkkosivuston, jolla on hyvin toimivat ominaisuudet, navigointi, muotoilu ja korkea käytettävyys..